فراخوان فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت
فراخوان فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت
فراخوان سازمان مطالعه و تدوین به منظور استفاده از خدمات اعضای هیئت علمی سایر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در قالب فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت
محورهای اعلام نیاز شده عبارتاند از:
الف)ریاست
۱. بین الملل: همکاری تخصصی با افراد مسلط به زبان های خارجی مختلف (انگلیسی، چینی، روسی و ...) به منظور توسعه ارتباطات بین المللی سازمان.
۲. واحد حقوقی: مشاوره حقوقی و انجام پژوهش های مورد نیاز.
۳. روابط عمومی: همکاری با متخصصان علوم ارتباطات و علوم اجتماعی، مدیریت و بازاریابی برای آسیب شناسی فعالیت ها و آینده پژوهی منابع درسی دانشگاهی.
ب) معاونت پژوهشی
۱. معاونت پژوهشی و پژوهشکده: آشنایی با هوش مصنوعی و کاربرد آن در آموزش، پژوهش و ترجمه / انجام طرح های مرتبط با کتاب درسی دانشگاهی.
۲. مدیریت پژوهشی: مشارکت در انجام پروژه های مورد نیاز برای برنامه ریزی تدوین کتاب ها.
ج) معاونت نظارت و تدوین
۱. ویراستاری و تدوین: آموزش و همیاری در ویراستاری حرفه ای (شامل کتاب و نشریات) برای کمک به بهبود عملکرد ویراستاران / آشنایی با هوش مصنوعی و کاربرد آن در ویرایش، امور گرافیکی و صفحه آرائی کتاب.
۲.نشر الکترونیکی: تولید محتواهای چندرسانه ای، مشاوره هنری و برنامه نویسی.
د)معاون اجرایی
۱. بخش فروش و بازاریابی: مشاوره درباره شیوه های نوین تبلیغ برای منابع چاپی و الکترونیکی، تحقیقات بازار و سیستم های فروش.
۲. منابع انسانی: ارزیابی عملکرد کارکنان، برگزاری کانون های ارزیابی، نرم افزارهای منابع انسانی، سیستم یکپارچه اطلاعات، تدوین فرایندها و تشکیلات سازمان.
۳. واحد مالی: حسابداری بهای تمام شده، بودجه ریزی، نیاز سنجی وامکان سنجی، و تولید نرم افزارهای مورد نیاز.
مدارک
۱. ارسال فرم های سه گانه مربوط به جامعه و صنعت
۲. ارسال رزومه خود به آدرس industry@samt.ac.ir
فرایند بررسی
* مدارک در کارگروه جامعه و صنعت با مشارکت بخش مربوط بررسی و سپس در شورای سازمان مطرح و ابلاغ می شود.