«پژوهش کیفی» منتشر شد

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰ کد : ۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۸۹
سازمان مطالعه و تدوین به تازگی کتاب «پژوهش کیفی، راهنمای طراحی و کاربست» را منتشر کرد.
«پژوهش کیفی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، کتاب «پژوهش کیفی، راهنمای طراحی و کاربست» با توجه به چهار بار تجدید نظر و به روزرسانی متن اصلی یکی از بهترین کتاب های موجود در زمینه پژوهش کیفی به شمار می آید. کتاب به صورت گام به گام پژوهشگران، استادان و دانشجویان را با مفاهیم حوزه پژوهش کیفی و شش روش عمده آن آشنا می سازد.

به علاوه، با استفاده از مثال ها و نمونه هایی از پژوهش های کیفی انجام شده، مراحل مختلف انجام پژوهش کیفی از شیوه طراحی، انتخاب نمونه، اجرا، روش های گردآوری و تحلیل داده ها، روایی و پایایی یافته ها تا مسائل مربوط به سوگیری پژوهشگر و در نهایت چگونگی نوشتن گزارش پژوهش کیفی توضیح داده شده است.

بدون شک این کتاب به خواننده کمک می کند تا به پژوهش کیفی و شیوه طراحی و تدوین گزارش یافته های پژوهش به صورت علمی و دقیق آشنا شود.


کتاب «پژوهش کیفی، راهنمای طراحی و کاربست» نوشته  شاران بی.میریام و الیزابت جی. تیسدل است که توسط علیرضا کیامنش و مریم دانای طوس ترجمه شده است این کتاب ۴۴۷ صفحه‌ای برای بهربرداری دانشجویان رشته‌های مشاوره در همه مقاطع و رشته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی به عنوان منبع کمک‌درسی روش تحقیق بسیار مناسب است. 

کلید واژه ها: تازه‌های نشر


( ۲ )

نظر شما :