اهدای گزیده آثار «سمت» به مراکز فرهنگی در کشور عراق

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲ کد : ۸۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰
در ادامه همکاری‌های فرهنگی و علمی مشترک ایران و عراق، سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) گزیده‌ای از آثار تألیفی و منتخب خود را به مراکز فرهنگی در کشور عراق اهداء کرد.
اهدای گزیده آثار «سمت» به مراکز فرهنگی در کشور عراق

به گزارش روابط عمومی «سمت»، طبق اعلام مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی این سازمان در ادامه همکاری‌های فرهنگی و علمی مشترک ایران و عراق، سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) گزیده‌ای از آثار تألیفی و منتخب خود را به مراکز فرهنگی در کشور عراق اهداء کرد.
«سمت» به منظور بهره‌مندی بهتر و بیشتر دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، محققان و سایر علاقه‌مندان به آثار این سازمان در کشور عراق، ۳۸۴ مجلد از کتاب‌های تألیفی و منتخب خود را که توسط استادان برجسته دانشگاه‌های ایران به رشته تحریر درآمده است به کتابخانه امیرالمؤمنین(ع) در نجف اشرف، رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در بغداد، وابستگی فرهنگی ج.ا.ایران ایران در سلیمانیه و وابستگی فرهنگی ج.ا.ایران در نجف اشرف اهداء کرد.
این کتاب‌ها در موضوعات: زبان وادبیات فارسی، ایران‌شناسی و سبک زندگی اسلامی، توسط اساتید مجرب تألیف شده‌اند که با هماهنگی به عمل آمده توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد به کتابخانه مراکز یاد شده برای استفاده استادان، دانشجویان و سایرعلاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کلید واژه ها: سازمان سمت مدیریت همکاری‌های ‌علمی ‌بین‌المللی عراق


نظر شما :