همکاری «سمت» با دانشگاه معارف لبنان

۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۳ کد : ۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۹۷
در جلسه مشترک مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی «سمت» و نمایندگان دانشگاه معارف لبنان، همکاری‌های دوجانبه و چگونگی ادامه این همکاری‌ها در آینده مورد بحث قرار گرفت.
همکاری «سمت» با دانشگاه معارف لبنان

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این جلسه که 8 دی‌ماه 1397 در سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) برگزار شد، سید علی موسوی نماینده دانشگاه معارف لبنان و هیأت همراه با شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و مسعود فکری مدیر گروه تخصصی زبان عربی سازمان «سمت»، دیدار و گفتگو کردند. 


در این دیدار که همکاری‌های دو جانبه و چگونگی ادامه این همکاری‌ها در آینده مورد بحث و گفتگو قرار گرفت، روغنی ضمن خوشآمدگویی به هیأت لبنانی، گزارشی از روند همکاری‌های دو جانبه این دو نهاد ارائه کرد و افزود: «سازمان «سمت» همچون گذشته علاقه‌مند به گسترش همکاری‌های دوسویه است». 


در ادامه سیدعلی موسوی با اشاره به تعهدات دانشگاه معارف در همکاری خود با سازمان «سمت»، اعلام کرد: «دانشگاه معارف به کتاب‌های «سمت» که با رویکرد اسلامی تدوین شده‌اند، به ویژه در دو حوزه مدیریت و ادیان، نیاز مبرم دارد». 


دو طرف پیشنهاد کردند علاوه بر همکاری در زمینه تدوین و ترجمه منابع مورد نیاز دانشگاه معارف، در سایر زمینه‌ها مانند برگزاری سمینار و دوره‌های آموزشی نیز با یکدیگر همکاری داشته باشند.

کلید واژه ها: علوم انسانی


نظر شما :