بیانیه کانون بسیج اساتید «سمت» به مناسبت روز ملی بسیج اساتید

کانون بسیج اساتید «سمت» به مناسبت روز ملی بسیج اساتید بیانیه‌ صادر کرد.
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۳ کد : ۷۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۵
بیانیه کانون بسیج اساتید «سمت» به مناسبت روز ملی بسیج اساتید

به گزارش روابط عمومی «سمت»، کانون بسیج اساتید سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی در آستانۀ سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید بیانیه‌ صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
۳۱ خردادماه که یادآور شهادت دانشمند وارسته شهید دکتر مصطفی چمران است بنا به پیشنهاد سازمان بسیج اساتید و موافقت ولی امر مسلمین و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و به‌منظور تجلیل از این ایثارگران در صحنه به نام روز بسیج اساتید نام‌گذاری شده است. امروز به فضل خداوند، بسیج این شجرۀ طیبه، ثمرات پرباری را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است. امید است به میمنت این روز بزرگ که یادآور مجاهدتهای شهدای دانشمند این مرز و بوم است و با همیاری و هم‌افزایی بیشتر، جبران کارهای بر زمین‌مانده نماییم و در شرایط اکنون، نیازمند جهاد تبیین هستیم. اهمیت چنین جهادی با عنایت به تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. تلاش در راستای جهاد تبیین در زمینۀ تنویر ابعاد مختلف پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون از محور‌های رشد و توسعه نرم‌افزاری و دانش بنیانی تا محور‌های فنی و سخت‌افزاری، جهاد مقدسی است که مطمح نظر بسیج اساتید سازمان «سمت» است.
کانون بسیج اساتید «سمت» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و خدمات ارزنده شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و یادآوری مجاهدتهای این شهدای عزیز، از همه آحاد ملت ایران بویژه دانشگاهیان و نخبگان برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح دعوت بعمل می‌آورد.
و ما توفیقی الا بالله
کانون بسیج اساتید «سمت»

کلید واژه ها: سازمان سمت کانون بسیج اساتید سمت شهید چمران


نظر شما :