آگهی مناقصه‌ی عمومی و دو مرحله‌ای

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۸ کد : ۷۳۶ اخبار مناقصات و مزایدات
تعداد بازدید:۵۲۳
آگهی مناقصه‌ی عمومی و دو مرحله‌ای تهیۀ مصالح و اجرای بخشی از کارهای باقیمانده پروژه ساختمان شماره (۲) «سمت»
آگهی مناقصه‌ی عمومی و دو مرحله‌ای

سازمان «سمت» در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه‌ی عمومی دو مرحله‌ای، نسبت به واگذاری امور تهیه مصالح و اجرای بخشی از کارهای باقیمانده ی پروژۀ ساختمان شمارۀ ۲ متعلق به خود، مطابق اسناد مناقصه اقدام نماید.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای دریافت اوراق و اسناد شرکت در مناقصه از روز یکشنبه موّرخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ حداکثر تا روز چهارشنبه موّرخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ به نشانی اینترنتی: https://setadiran.ir (شماره‌ی مناقصه‌گزار: ۳۰۸۱) مراجعه نمایند. شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌بایست نسبت به تهیه و تسلیم ضمانت‌نامه‌ی معتبر یا چک تضمین شده‌ی بانکی به نام سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی(سمت) به مبلغ ۱۳.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مناقصه اقدام نمایند. آخرین مهلت ارائه‌ی پیشنهادها شامل محتوای پاکت‌های (الف) و (ب) و (ج) تا ساعت ۱۶ (امضای الکترونیک و بارگذاری در سایت ستادایران)، روز شنبه موّرخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ می‌باشد. پاکت (الف) شامل ضمانت‌نامه معتبر بانکی می‌بایست بصورت لاک و مهر شده به دفتر امور حقوقی و قراردادهای سازمان «سمت» به نشانی: تهران، بزرگراه جلال آل‌احمد، غرب پل یادگار امام(ره)، ساختمان مرکزی «سمت» تسلیم گردد.

جلسه بازگشایی پاکت‌ها در روز یکشنبه موّرخ  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ رأس ساعت ۱۴ با حضور پیشنهاد دهندگان و اعضای کمیسیون معاملات در سالن جلسات ساختمان مرکزی «سمت» تشکیل خواهد شد. لازم به ذکر است سازمان (سمت) با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول پیشنهادات واصله مختار است و صرف شرکت در مناقصه برای پیشنهاد دهندگان هیچگونه حقی ایجاد نخواهدکرد. پرداخت هزینه‌های تکثیر اوراق و انتشار آگهی در روزنامه کثیر‌الانتشار به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن: ۰۹۱۲۳۰۶۷۹۴۲ (مهندس صالحی) تماس حاصل فرمایید.

کلید واژه ها: مناقصه آگهی مناقصه


( ۱ )

نظر شما :