بیانیه بسیجیان و کارکنان «سمت» در حمایت از عمیات غرورآفرین وعده صادق

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۰ کد : ۷۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۶
بسیجیان و کارکنان «سمت» در حمایت از عمیات غرورآفرین وعده صادق بیانیه‌ای صادر کردند.
بیانیه بسیجیان و کارکنان «سمت» در حمایت از عمیات غرورآفرین وعده صادق

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در بیانیۀ بسیجیان و کارکنان «سمت» در حمایت از عمیات غرورآفرین وعده صادق آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ (توبه، ۱۲۳)

اى کسانى که ایمان آورده‌اید، با کافرانى که به شما نزدیک شده‌اند [و برای شماایجاد ناامنی می‌کنند] بجنگید، و باید از شما صلابت [و قدرت] دریابند، و بدانید که قطعاً خدا با پرهیزگاران است.


سرانجام موعد وعده صادق راست‌قامتان روزگار برای درهم پیچیدن هیمنۀ پوشالی رژیم اهریمنی در نیمه شب ۲۶ فروردین فرارسید و موجی از پرندگان، موید به نصر الهی که در خود آتش خشم مظلومان عصر و آزادگان جهان را متبلور کرده بود، اهداف متعدد نظامی رژیم غاصب را منهدم نمود. تحقق این وعده صادق علاوه بر تبلور اهتمام مجدانه جریان مقاومت با محوریت ایران اسلامی برای تحقق آرمان آزادی فلسطین عزیز، پوشالی بودن هیمنه قدرت های اهریمنی عصر را نشان داد. البته که چشم بصیر مومنانه، دست حمایت خداوند متعال را در این دلاور مردی به وضوح می‌بیند و ندای "و ما رمیت اذرمیت، ولکن الله رمی" را از یاد نمی‌برد. 

ما بسیجیان و کارکنان «سمت» پس از حمد و ثنای الهی، ضمن ابراز تشکر صمیمانه از سپاهیان اسلام و مجاهدین راه حق و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه جانفشانی در این مسیر عزت و شرافت و رستگاری، حماسه بزرگ وعده صادق را به همه ملت عزیز و مقتدر ایران، مجاهدین جبهه مقاومت، مظلومین غزه و فلسطین، و تمام آزادگان و وارستگان جهان تبریک می‌گوییم. ما چشم انتظار مولای خود برای تحقق آرزوی دیرینه استیلای متقین بر امور عالم و برپایی قسط و عدل و نابودی ظلم و ستم زیر سایۀ آن امام معصوم هستیم.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

کلید واژه ها: بسیج کارکنان سمت وعده صادق


( ۱ )

نظر شما :