برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۸ کد : ۶۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۴
همزمان با میلاد حضرت صدیقۀ کبری(س)، کارکنان «سازمان مطالعه و تدوین» مقام زن را گرامی داشتند.
برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این مراسم که با حضور رئیس، معاونان، مدیران و همکاران بخش‌های مختلف سازمان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جنتی با بیان منقبت حضرت زهرا(س) به تبیین جایگاه مادر و اثرگذاری دعای او در سرانجام زندگی فرزندان اشاره کرد. در ادامه این برنامه مداح اهل‌بیت به مدح حضرت فاطمه(س) پرداخت.
دکتر ملیحه صابری، معاون پژوهشی سازمان، این عید را به همکاران سازمان به‌خصوص بانوان همکار تبریک گفت و آنان را قوی، توانمند، موفق و همدل معرفی کرد. معاون پژوهشی «سمت» ظرافت‌‎های کلامی بانوان سازمان در ارتباط با صاحبان آثار و مخاطبان و نیز دقت‌ها و نکته‌سنجی‌های آنها در مراحل ویرایش و آماده‌سازی کتاب را عامل ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی سازمان دانست. این عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی، در بخش پایانی سخنان خود حکمت فاطمی را موهوبتی از جانب خداوند معرفی کرد و آن را متجلی در سه عرصۀ فردی، خانوادگی و اجتماعی بین کرد.

در ادامۀ این مراسم، از مدیران و کارمندان نمونه سازمان در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد که به ترتیب حروف الفبا عبارت بودند از (آقایان و خانم‌ها) امیرحسین اوردخانی، مرتضی بابائی، سکینه بیرانوند، محمد پرنیان، کامل جودی، مجید جهانی، علیرضا حسنی کیسمی، لیلا خاک‌نگار، داود زینالپور، حسین صالحی، لیلا فرزانه، راشد کاظمی، مریم کشوری، علیرضا کهنسال، حبیب‌الله محمدی و پیمانۀ ملک‌آور. همچنین رئیس سازمان از خانم عاطفه سادات صفوی، دختر کارشناس مدیریت پژوهشی سازمان خانم صادقیان، که به عنوان نخستین بانوی ایرانی عکاس یونیسف در سال ۲۰۲۳ انتخاب شده بود، تقدیر کرد.
دکتر مهدوی‌زادگان در پایان این مراسم از تلاش تمام همکاران سازمان به خصوص بانوان همکار تشکر کردند. رئیس سازمان تقارن روز زن با مراسم تکریم همکاران نمونه سازمان را مغتنم دانست و گفت: «مجموعه همکاران «سمت» در تمام سطوح معاونان، مدیران و کارمندان در ارتقاء کیفیت ارائه خدمت به مخاطبان اثرگذار هستند.»

کلید واژه ها: سازمان سمت جشن میلاد حضرت زهرا(س) کارمند نمونه ۱۴۰۱


نظر شما :