دیدار رئیس سازمان «سمت» با دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۳ کد : ۶۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸۷
حجت الاسلام والمسلمین دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی روز پنجشنبه هفتم دی ماه سال جاری با جناب آقای دکتر محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا دیدار کرد.
دیدار رئیس سازمان «سمت» با دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این دیدار رئیس «سمت» گزارشی از تدوین و انتشار کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاهها و عملکرد سازمان طی ۴۰ سال گذشته ارائه داد و به تشریح برنامه‌های در دست اقدام سازمان پرداخت. 
ایشان حضور در میان استادان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، تعامل با استادان حوزه و دانشگاه، ارتباط با نخبگان علوم اسلامی و انسانی، تاسیس گروههای تخصصی و ایجاد زیرساختهای لازم برای تامین سهل و آسان کتب مورد نیاز دانشجویان را از برنامه‌های عمده این سازمان برشمرد. 
آقای دکتر محسن رضایی در این دیدار با اشاره به تاسیس سازمان سمت در اوایل انقلاب گفت: «این گواه اهمیت علوم انسانی و نشان اهتمام جمهوری اسلامی به این دانش شریف و متعالی است.» وی در ادامه با بیان اینکه کوششهای عالمان و دانشمندان علوم انسانی برای تدوین متون مورد نیاز دانشگاهها و دانشجویان قابل تحسین است، بر بومی سازی، مساله محوری و پاسخ به نیازهای روزآمد جامعه در تولید محتوای علوم انسانی تاکید کرد.

کلید واژه ها: سازمان سمت دکتر داود مهدوی‌زادگان دکتر محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا


نظر شما :