تشریح برنامه‌های هفته کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۰ کد : ۶۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۶
رئیس ستاد برگزاری مراسم هفته فرهنگی کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان برنامه‎‌های آن را تشریح کرد.
تشریح برنامه‌های هفته کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان

به گزارش روابط عمومی «سمت»، دکتر محمدرضا سعیدی رئیس ستاد برگزاری مراسم هفته فرهنگی کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان در گفتگو با روابط عمومی «سمت»، به تشریح برنامه‌های هفته کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان پرداخت.
دکتر سعیدی درخصوص انتخاب دانشگاه کردستان گفت: «تابستان سالجاری، رئیس سازمان سفری به استان کردستان داشتند که طی آن، از ظرفیت‌های موجود در استان اطلاع پیدا کردند و پیشنهاد برگزاری برنامه‌ای منحصر به این استان را در هیئت رئیس سازمان مطرح کردند که مورد تصویب قرار گرفت.»
دکتر سعیدی در ادامه افزود: پس از تشکیل ستاد این برنامه فرهنگی، هماهنگی‌ها و مکاتبات با دانشگاه کردستان انجام شد که در اینجا جا دارد از استقبال و گشاده‌رویی مجموعه دانشگاه کردستان به ویژه ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم پژوهشی و همکاران ایشان سپاسگزاری نمایم. همچنین در ‌سفری که به منظور هماهنگی هرچه بیشتر انجام شد شرایط دانشگاه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار معاون پژوهشی دانشگاه به ظرفیت‌های علمی – پژوهشی دانشگاه و نیز فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه اشاره کرد. در همین سفر از قسمت‌های مختلف دانشگاه از جمله چاپ و نشر دانشگاه، مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه دانشگاه و سالن‌های پیش‌بینی شده از سوی دانشگاه بازدید شد.
دکتر سعیدی در معرفی برنامه‌های پیش‌بینی شده به برگزاری نمایشگاه آثار «سمت» و عرضه آثار چاپی و الکترونیک با تخفیف ۱۵٪، امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان و دانشگاه کردستان، دیدار با رؤسای مراکز علمی - پژوهشی استان کردستان اشاره کرد. وی افزود در کنار این برنامه سه کارگاه تخصصی با عناوین آشنایی با استاندارد کتاب درسی دانشگاهی، آشنایی با فرآیند پذیرش کتاب در «سمت» و آشنایی با کتاب‌های زبان تخصصی «سمت» برای اساتید و اعضای هیئت علمی مراکز علمی - پژوهشی برگزار خواهد شد.
دکتر سعیدی در پایان افزود، سازمان آمادگی کامل دارد تا در صورت مشارکت دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی چنین برنامه‌ای را در دیگر استان‌ها نیز برگزار نماید.

گفتنی است این مراسم از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه، در دانشگاه کردستان، دانشکده علوم اجتماعی و انسانی برگزار خواهد شد.
از جامعه دانشگاهی استان کردستان دعوت می‌کنیم با حضور خود بر غنای این رویداد فرهنگی بیفزایند.

 

کلید واژه ها: هفته کتاب سمت دانشگاه کردستان سازمان سمت دکتر سعیدی


( ۴ )

نظر شما :