بیانیه کانون بسیج اساتید «سمت»

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۲ کد : ۶۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۸
همزمان با سیزدهم آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی، کانون بسیج اساتید «سمت» بیانیه‌ای را در محکومیت ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس صادر کرد.
بیانیه کانون بسیج اساتید «سمت»

به نام خدا
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ
البته ما از بدکاران انتقام خواهیم گرفت
در این روزها که مبارزه و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیستی صفحه افتخارآمیزی در تاریخ محور مقاوت رقم زده است و ضربه جبران ناپذیری بر ادعای شکست ناپذیری این رژیم غاصب وارد کرده است نمی‌توان جنایات وحشیانه آن را که به شکل کور و با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست خفت‌بارش در عملیات طوفان‌الاقصی انجام می‌شود را نادیده گرفت.
جنایات وحشیانة صهیونیست‌ها با زیرپا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی صورت می‌گیرد و این رژیم با هدف قرار دادن منازل مسکونی، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و همچنین قطع آب و برق و جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشر دوستانه به باریکه‌ مظلوم غزه در حال رقم زدن یک نسل‌کشی بی‌رحمانه است.
این جنایات موجب اعتراض وجدان‌های بیدار در اقشار مختلف مردم جهان از جمله اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها شده است. اکنون و در آستانه یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه که خود یکی از نخستین حرکات آزادی‌خواهانه در برابر استکبار جهانی است. رئیس، اعضای هیئت علمی و کارکنان سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) یک بار دیگر همصدا با تمامی آزادیخواهان جهان جنایات وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی را محکوم کرده و اطمینان خود را از پیروزی نهایی مردم مظلوم فلسطین و از بین رفتن قریب‌الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می‌دارد. اساتید، مولفان، پژوهشگران و کارکنان «سمت» فرارسیدن هرچه سریعتر آن روز را از خداوند متعال مسئلت می‌کنند.


«أنّ الارضَ یرثُها عبادیَ الصّالِحون» انبیاء: ۱۰۵
کانون بسیج اساتید «سمت»
سیزدهم آبان ماه هزاروچهارصدودو
 

کلید واژه ها: بیانیه کانون بسیج اساتید سمت سازمان سمت روز مبارزه با استکبار جهانی


نظر شما :