امضای تفاهم‌نامه بین «سمت» و «دانشگاه هنر»

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۵ کد : ۶۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۶
سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی و دانشگاه هنر تفاهم‌نامه امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه بین «سمت» و «دانشگاه هنر»

به گزارش روابط عمومی «سمت»، روز دوشنبه هفدهم مهرماه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» مهمان دکتر حسنایی رئیس «دانشگاه هنر» بود.
این دیدار به منظور توسعه همکاری‌های علمی دو جانبه در موضوعات مشترک و انجام فعالیت‌های پژوهشی و تهیه منابع درسی مورد نیاز دانشجویان، در محل دفتر ریاست دانشگاه هنر برگزار شد. در این نشست، پس از بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی به امضا رسید. برخی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه عبارتند از: طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک در زمینه تولید کتب مبنایی در حوزه فعالیت‌ها و اهداف طرفین؛ تالیف، ترجمه و تدوین کتب درسی رشته‌های مورد نیاز طرفین؛ چاپ و نشر آثار مشترک؛ همکاری در زمینه تولید کتاب‌های الکترونیکی و چندرسانه‌ای؛ همکاری در زمینه برگزاری همایش‌های مشترک با موصوع هنر اسلامی؛ برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی‌؛ تبادل اطلاعات، تجارب و استفاده از منابع علمی در اختیار طرفین.
در این دیدار دکتر ملیحه صابری معاون پژوهشی «سمت» و دکتر حمیدرضا خادمی مدیر امور پژوهشی و ارزشیابی «سمت» و حجت السلام والمسلمین دکتر داود رنجبران معاون پژوهشی دانشگاه هنر حضور داشتند و به تبیین نظرات خود پرداختند.

 

کلید واژه ها: سازمان سمت دانشگاه هنر تفاهم نامه


نظر شما :