آگهی مناقصه‌ی عمومی و یک مرحله‌ای خرید کابل برق

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۳ کد : ۶۰۴ اخبار مناقصات و مزایدات
تعداد بازدید:۱۶۵۹
سازمان «سمت» در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه‌ی عمومی یک مرحله‌ای، نسبت به خرید کابل‌های برق مورد نیازساختمان درحال ساخت خود از متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط مطابق اسناد مناقصه اقدام نماید.
آگهی مناقصه‌ی عمومی و یک مرحله‌ای خرید کابل برق

به گزارش روابط عمومی «سمت»، سازمان «سمت» در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه‌ی عمومی یک مرحله‌ای، نسبت به خرید کابل‌های برق مورد نیاز ساختمان درحال ساخت خود از متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط مطابق اسناد مناقصه اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اوراق و اسناد شرکت در مناقصه از روز سه‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ حداکثر تا روز سه‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ به نشانی اینترنتی: setadiran.ir (شماره‌ی مناقصه: ۲۰۰۲۰۰۳۰۸۱۰۰۰۰۰۱) مراجعه نمایند. شرکت کنندگان در مناقصه می‌بایست نسبت به تهیه و تسلیم ضمانت‌نامه‌ی معتبر یا چک تضمین شده‌ی بانکی به نام سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) به مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مناقصه اقدام نمایند. آخرین مهلت ارائه‌ی پیشنهادها شامل محتوای پاکت‌های (ب) و (ج) تا ساعت ۱۹ (امضای الکترونیک و بارگذاری در سایت ستادایران)، روز یکشنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ می‌باشد. پاکت (الف) شامل ضمانت‌نامه معتبر بانکی می‌بایست بصورت لاک و مهر شده به دفتر حقوقی سازمان «سمت» به نشانی: تهران، بزرگراه جلال آل‌احمد، غرب پل یادگار امام(ره)، ساختمان مرکزی «سمت» تسلیم گردد.
جلسه بازگشایی پاکت‌ها در روز سه‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ رأس ساعت ۱۱ با حضور پیشنهاددهندگان و اعضای کمیسیون معاملات در سالن جلسات ساختمان مرکزی «سمت» تشکیل خواهد شد. لازم به ذکر است سازمان (سمت) با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول پیشنهادات واصله مختار است و صرف شرکت در مناقصه برای پیشنهاد دهندگان هیچگونه حقی ایجاد نخواهد کرد. پرداخت هزینه‌های تکثیر اوراق و انتشار آگهی در روزنامه کثیر‌الانتشار به عهده برنده مناقصه می‌باشد.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۴۲۶۳۳۱۶ (آقای حسین‌مردی) تماس حاصل فرمایید.

کلید واژه ها: سازمان سمت آگهی مناقصه


نظر شما :