بازدید دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان سمت، از قسمت مجازی سمت در نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۲ کد : ۵۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۲۰
دکتر داود مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت» از بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مستقر در ساختمان شماره ۲، بازدید کرد
بازدید دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان سمت، از قسمت مجازی سمت در نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم

به گزارش روابط عمومی «سمت»، ظهر امروز دکتر داود مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت» از بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مستقر در ساختمان شماره ۲، بازدید کرد و در طی این بازدید در جریان روال کاری این بخش از نمایشگاه قرار گرفت.
نمایشگاه کتاب تهران، امسال سومین سال تجربه برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی را پشت سرگذاشت. سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی،  امسال نیز به مانند دو سال گذشته در بخش مجازی نمایشگاه کتاب شرکت کرد.
دکتر مهدوی‌زادگان در این دیدار ضمن گفتگو با همکاران مستقر در بخش مجازی گزارش ارائه شده از سوی علیرضا بخشی، معاون مسئول نمایشگاه «سمت» در بخش مجازی را شنید. وی ابراز داشت بحمدالله خدمت عرضه شده به مخاطبان، با رضایت از سوی دریافت‌کنندگان همراه بوده است. بخشی نتیجۀ تلاش بی‌وقفه همکاران را عاملی دانست تا حداکثر طی ۴۸ ساعت از ثبت سفارش، عملیات جمع‌آوری و تحویل به پست اجرایی شود. 
رئیس سازمان در این دیدار با تشکر از همکاران مستقر در بخش مجازی نقش آنها را در خدمت رسانی به اصحاب فکر و اندیشه ستود و از آنها قدردانی کرد. دکتر مهدوی‌زادگان تاکید کرد تا همکاران نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کنند تا کمی‌ها و کاستی‌ها برای دوره‌های بعد جبران شود.

کلید واژه ها: نمایشگاه بین الملل کتاب دکتر داود مهدوی‌زادگان سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران


نظر شما :