روز هشتم نمایشگاه؛ از برگزاری آخرین نشست علمی «سمت» در سرای علمی و فرهنگی دانشگاهی تا تداوم میزبانی از همکاران علمی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۵ کد : ۵۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۴۵
غرفه‌های «سمت» در سالن‌های دانشگاهی، عمومی و نشر دیجیتال در روز هشتم پذیرای اهالی فرهنگ و اندیشه بودند.
روز هشتم نمایشگاه؛ از برگزاری آخرین نشست علمی «سمت» در سرای علمی و فرهنگی دانشگاهی تا تداوم میزبانی از همکاران علمی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، ‌در هشتمین روز از نمایشگاه ضمن پذیرایی از همکاران علمی خود، آخرین نشست علمی در سرای علمی و فرهنگی دانشگاهی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را برگزار کرد.

دکتر خضری، مولف کتاب فی النثر العباسی، در محل غرفۀ دانشگاهی حاضر شد و از ویژگی‌های اثر خود با حسین زیاری، مسئول غرفه «سمت» به گفتگو نشست. دکتر مهرانی، مدیر گروه حسابداری و مالی از دیگر مهمانان غرفه دانشگاهی بود. دکتر مهرانی در گفتگو با مسئولان غرفه «سمت» فراوانی دانشجویان رشته حسابداری و مالی از کل دانشجویان را حدود چهارده درصد اعلام کرد و به برخی برنامه‌های گروه در تامین منابع درسی دانشجویان اشاره کرد. در ادامه دکتر پورعزت، مدیر گروه حکمرانی دانش بنیان، به همراه دبیر گروه دکتر کیانی از غرفۀ دانشگاهی بازدید کردند. دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان مطالعه و تدوین، با حضور در محل غرفه با مسئول رویداد نمایشگاهی سازمان سمت، حسین زیاری و معاون مسئول نمایشگاه در بخش ناشران دانشگاهی، ابوالفضل طلایی به گفتگو نشست.

در هشتمین روز نمایشگاه آخرین نشست علمی «سمت» در سرای علمی و فرهنگی دانشگاهی با حضور رئیس سازمان، دکتر مهدوی‌زادگان و به محوریت کتاب «تحلیل سیاسی در زیست جهان ایرانی اسلامی» با حضور مولف، دکتر فتح‌اللهی برگزار شد.

گفتنی است این کتاب، از جمله آثار برگزیده نخستین جشنواره کتاب درسی دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی بود.

کلید واژه ها: سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران نشست علمی دکتر مهدوی زادگان جشنواره کتاب درسی دانشگاهی نمایشگاه کتاب تهران سی و چهارمین نمایشگاه کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب نمایشگاه نمایشگاه کتاب


( ۱ )

نظر شما :