«سمت» فعال در عرصۀ نشر الکترونیک

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۰ کد : ۵۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۰۸
«سمت» در سالن ناشران دیجیتال، غرفه ۱، پذیرای علاقمندان است.
«سمت» فعال در عرصۀ نشر الکترونیک

به گزارش روابط عمومی «سمت»، «سازمان مطالعه و تدوین» در بخش دیجیتال سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان است. مرکز نشر الکترونیک سازمان «سمت» با نام «سمتا» (سمت الکترونیک) در اواخر سال ۱۳۹۲ با هدف مطالعه و بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای فناوری در حوزه نشر الکترونیک و تولید نسخه دیجیتال آثار سازمان، تشکیل شد. ارزیابی و پایش مستمر فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه نشر ‌الکترونیک و ترسیم نقشه راه و ساماندهی اقدامات عملی برای تولید و عرضه و پشتیبانی نسخه‌های الکترونیک کتاب‌ها و برقراری ارتباط تعاملی با مخاطبان، از جمله وظایف این مرکز به شمار می‌رود. این مرکز تاکنون با عرضۀ بیش از ۱۵۰۰ عنوان در قالب نشر الکترونیک گام بلندی در تحقق عدالت آموزشی و تسهیل در دسترسی منابع را برداشته است.

سازمان سمت بر اساس این فعالیت برآن شد تا در بخش ناشران دیجیتال نیز حضور پیدا کند. رئیس سازمان «سمت»، جناب آقای دکتر مهدوی‌زادگان، و نیز دبیر کمیته کتاب دیجیتال در غرفه سمت حاضر شدند و دفتر یادبود این غرفه را امضا کردند.
 

علاقمندان با حضور در این غرفه واقع در سالن ناشران دیجیتال، غرفه ۱ می‌توانند از تخفیف‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند و آثار الکترونیک سمت را تهیه نمایند.

کلید واژه ها: نمایشگاه بین المللی کتاب نشر الکترونیک سی و چهارمین نمایشگاه کتاب سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه کتاب


نظر شما :