رئیس «سمت» همزمان با پاسخ ملت به اغتشاشگران:

«سمت» بیش از گذشته در جهاد تبیین وارد می‌شود

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۷ کد : ۴۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹۷
دکتر مهدوی‌زادگان: سازمان مطالعه و تدوین «سمت» وظیفه خود می‌داند تا بیش از گذشته در جهاد تبیین فعالانه وارد شود تا در این بزنگاه‌های تاریخی مواجهه با جبهه طاغوت، جوانان و دانشگاهیان به کارنامه موفق ایران اسلامی مباهات کند.
«سمت» بیش از گذشته در جهاد تبیین وارد می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» در پی حوادث اخیر بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
 

بسم الله الرحمن الرحیم 
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

در روزگاری که خمینی کبیر (قدس‌سره‌الشریف) پرچم نهضت خود را برافراشت مردمی که از ظلم و ستم شاهنشاهی به ستوه آمده بودند، لبیک‌گویان پا در میدان مبارزه نهادند. حضرت روح‌الله با دم مسیحایی‌اش، چنان در کالبد رنجور و مظلوم ایرانیان دمید که در هشت سال جنگ نابرابر، مردانه ایستادگی و مقاومت را به رخ مستبکران و زیاده‌خواهان کشیدند. و پس از پیر جماران جانشین بر حق ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بود که با رهبری داهیانه خود راه‌بری در این مسیر را عهده‌دار شد. شاید کمتر کسی از تحلیل‌گران غرب و شرق فکر می‌کرد کشور آسیب‌دیده و مردم رنجور از جنگ بتواند سی‌وچند سال دوام بیاورد اما هر سال که گذشت خشم آنها بیشتر و بیشتر شد لذا در این مدت از هیچ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی کم نگذاشتند و هر بار مزورانه در پس نقابی پنهان شدند و درصدد تحقق اهداف و خواسته‌های پلید خود برآمدند. بی‌شک تکرار این بدخواهی‌ها از ایران ناشناسی دشمنان است. فراموش کرده‌اند که ایرانیان، مردانه پشت رهبر و مقتدای خود ایستاده‌اند تا سایه‌ی عزتمندانه پرچم سه رنگ مقدس تا ظهور موعود وعده داده شده بر سرشان باشد.

 
آنچه ذات پلید اغتشاشگران و فتنه‌جویان را به خوبی هویدا می‌کند جسارت به قرآن کریم و اسائۀ ادب به مسجد، آتش زدن پرچم و مامور امنیت جان و مال ملت و به شهادت رساندن بسیجیان جان برکف و کشیدن چادر زنان است. این دست اقدامات، جدایی صف دشمنان و بدخواهان از مردم‌خداجو و حق‌پو را به خوبی مشخص می‌کند. اینگونه اعمال سبوعانه به هر بهانه و دلیلی محکوم است و انتظار به حق این است که مراجع قانونی و انتظامی با آمرین و عاملین این فتنه به اشد مجازات برخورد کنند.

در این میان سازمان مطالعه و تدوین «سمت» وظیفه خود می‌داند تا بیش از گذشته در جهاد تبیین فعالانه وارد شود تا در این بزنگاه‌های تاریخی مواجهه با جبهه طاغوت، جوانان و دانشگاهیان به کارنامه موفق ایران اسلامی مباهات کند.

ان‌شاءالله
داود مهدوی‌زادگان
سوم مهر ۱۴۰۱ شمسی

 

کلید واژه ها: دکتر داود مهدوی‌زادگان


نظر شما :