با هدف همکاری‌های علمی پژوهشی صورت گرفت

امضای تفاهم نامه همکاری علمی سازمان بسیج اساتید کشور با سازمان «سمت»

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۴ کد : ۳۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۷۹
با هدف هم‌افزایی و معاضدت علمی، و بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت نهضت استادی بسیج در راستای تحول در متون درسی دانشگاه‌ها، تفاهم نامه همکاری علمی مشترک بین سازمان بسیج اساتید کشور و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) منعقد شد.
امضای تفاهم نامه همکاری علمی سازمان بسیج اساتید کشور با سازمان «سمت»

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، دکتر مهدوی‌زادگان سرپرست سازمان «سمت» روز چهارشنبه هجدهم اسفندماه در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در محل سازمان «سمت» برگزار شد، با اشاره به خدمات علمی و پژوهشی و غنای آثار منتشره «سمت» بر ضرورت معاضدت علمی سازمان بسیج اساتید کشور تأکید کرد و هدف از انعقاد تفاهم‌نامه را هم‌افزایی و همکاری دو مرکز در جهت تولید متون درسی مورد نیاز دانشگاه‌های تراز گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی برشمرد.

همچنین طرفین درخصوص اهمیت و ضرورت تحول آثار دانشگاهی و نقش سازمان بسیج اساتید کشور به تبادل نظر پرداختند.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری علمی مشترک بین سازمان بسیج اساتید کشور و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) منعقد شد.

در این تفا‌هم‌‌نامه نیازسنجی متون درسی دانشگاه‌ها، بازنگری آسیب‌شناسی متون درسی، احصاء ظرفیت‌های سازمانی و فردی فعال کشور در حوزه پژوهش و تولید متون دانشگاهی پیش‌بینی شده است.


نظر شما :