رئیس کمیته دستگاهی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی «سمت» منصوب شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰ کد : ۳۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۹۰
حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در حکمی حجت‌الاسلام مهدوی‌زادگان را به‌عنوان رئیس کمیته دستگاهی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی «سمت» منصوب کرد.
رئیس کمیته دستگاهی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی «سمت» منصوب شد

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی به عنوان رئیس کمیته دستگاهی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی «سمت» منصوب شد.

در حکم انتصاب دکتر مهدوی‌زادگان که به امضای دکتر عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره رسیده است، سرپرست سازمان «سمت» به مدت دو سال به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد.

در جلسه تقدیم این حکم که با حضور معاون پژوهشی، مدیر امور پژوهشی و ارزشیابی و رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» برگزار شد، شیوه نامه‌هایی از سوی دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان‌سازی دبیرخانه حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره ارائه شد که در جلسه نسبت به اجرایی شدن آن‌ها و انجام اقدامات مقتضی در سازمان توافق شد.

همچنین به پیشنهاد «سمت»، جلسات ویژه کارگروه مطالعات کتاب درسی دانشگاهی بر اساس اهداف کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در سازمان «سمت» تشکیل خواهد شد.

تصویر حکم دکتر مهدوی‌زادگان:


( ۱ )

نظر شما :