تقدیر از نشریه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» در جشنواره نقد کتاب

۰۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۵۳
دوفصلنامه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» وابسته به سازمان «سمت»، به عنوان نشریه شایسته تقدیر پانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب برگزیده شد.
تقدیر از نشریه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» در جشنواره نقد کتاب

در بخش نخست و ویژه پانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب که دوشنبه (1 بهمن‌ماه) در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، دوفصلنامه «نگارش و پژوهش کتب دانشگاهی»، وابسته به پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت»، به عنوان نشریه شایسته تقدیر انتخاب شد.
همچنین در این مراسم، یاد مرحوم دکتر احمد احمدی، مدیرمسئول و سردبیر پیشین این نشریه گرامی داشته شد و از مدیرمسئول کنونی دوفصلنامه «نگارش و پژوهش کتب دانشگاهی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی و سردبیر آن، زهرا ابوالحسنی چیمه، تقدیر به عمل آمد. 
به نقل از نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، حوزه‌ها و بخش‌های جشنواره پانزدهم نقد کتاب شامل کلیات، فلسفه، کلام و عرفان، علوم تربیتی و روان شناسی، دین، علوم اجتماعی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان و نشریه شایسته تقدیر و فعالان عرصه نقد کتاب بوده است؛ و انتخاب برگزیدگان و منتقدان قابل تقدیر جشنواره، بر اساس شاخصه‌های نقد در تمام حوزه‌های نگارش و از میان حدود ۱۰۰۰ نفر از منتقدان که آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده بودند، صورت گرفته است. 

کلید واژه ها: نقد کتاب


نظر شما :