پیام تسلیت رئیس «سمت» به رئیس دانشگاه کابل

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱ کد : ۱۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۶۵
حجت‌الاسلام محمد ذبیحی با ارسال نامه‌ای به محمد عثمان بابری درگذشت دانشجویان این دانشگاه را در اثر حمله تروریستی به نمایشگاه کتاب این دانشگاه تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس «سمت» به رئیس دانشگاه کابل

به گزارش روابط عمومی «سمت»؛ در پی کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ تن از دانشجویان دانشگاه کابل پس از حمله تروریستی به نمایشگاه کتاب این دانشگاه در پایتخت افغانستان که سازمان «سمت» نیز یکی از ناشران شرکت کننده در آن بود.

 

حجت‌الاسلام محمد ذبیحی رئیس سازمان «مطالعه و تدوین» با ارسال نامه‌ای به محمد عثمان بابری رئیس دانشگاه کابل درگذشت دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت.

 

در متن نامه ارسالی رئیس سازمان «سمت» آمده است:

«خبر شهادت مظلومانه جمعی از دانشجویان دانشگاه کابل همه را در غمی بزرگ فرو برد. جوانانی که چون برگ گل پاک ومعصوم بودند وگناهی به جزپاکی وعلم خواهی نداشتند. دختران وپسرانی که هریک امید خانواده وستاره گان آینده نه تنها افغانستان بلکه سرمایه بزرگ بشریت بودند به خاک وخون غلطیدند وخون پاکشان برروی کتاب ودفتر وقلم ریخت. ما این ضایعه بزرگ را به جامعه بشریت ، مردم عزیز افغانستان، جامعه علمی افغانستان، خانواده علمی دانشگاه کابل وخانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوییم و از خداوند بزرگ خواهان صبر برای بازماندگان وعذاب الهی برای جنایت کاران که دست به این جنایت بزرگ زدند می‌باشیم.» 

کلید واژه ها: افغانستان پیام تسلیت تسلیت درگذشت


نظر شما :