دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۰ کد : ۶۳۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷۱
در دیدار دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف با دکتر مهدوی‌زادگان مطرح شد: تاکید بر راه‌اندازی نشر دانشگاهی بین‌المللی
دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان

به گزارش روابط عمومی «سمت»، روز شنبه سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۲، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف پذیرای دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان و دکتر سعیدی، معاون نظارت علمی- فنی بود. 
دکتر کلانتری، با تبیین ماموریت ویژه «سمت» در زمینه راه‌اندازی مرکز نشر الکترونیکی منابع درسی – دانشگاهی بین‌المللی با همکاری دانشگاههای مطرح کشور خواست تا این مهم هرچه سریعتر محقق شود. دکتر مهدوی‌زادگان نیز ابراز امیدواری کرد با مساعدت‌های دولت محترم و وزارت عتف، ساختمان شماره دو هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا زمینه برای فعالیت‌های جدید و بین‌المللی مهیا شود.
در این دیدار، دکتر مهدوی‌زادگان ضمن معرفی «سمت»، به تبیین جایگاه سازمان در تهیه و تامین کتاب درسی دانشگاهی پرداخت و نقش موثر آن را در گسترش عدالت آموزشی توضیح داد. در ادامه برخی برنامه‌های فرهنگی سازمان از جمله هفته فرهنگی کتاب سمت در دانشگاه کردستان را معرفی کرد. دکتر کلانتری، ابراز امیدواری کرد اینچنین برنامه‌ها در مراکز آموزشی و پژوهشی دیگر استان‌ها نیز برگزار شود.
در این دیدار ایده‌هایی همچون راه‌اندازی کتابخانه تخصصی منابع درسی - دانشگاهی بعد از انقلاب، نمایشگاه تخصصی منابع غیرفارسی قابل برگردان به زبان فارسی و نیز نشر دانشنامه در رشته‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی مطرح شد.

کلید واژه ها: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف سازمان سمت دکتر مهدوی زادگان دکتر سعیدی


نظر شما :