انتصاب عضو جدید شورای سازمان

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵ کد : ۳۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۰۰
سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) طی حکمی دکتر محمدجواد هراتی را به عنوان عضو جدید شورای سازمان منصوب کرد
انتصاب عضو جدید شورای سازمان

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، دکتر داود مهدوی‌زادگان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) با صدور حکمی دکتر محمدجواد هراتی را را به عنوان عضو جدید شورای این سازمان منصوب کرد.

در متن حکم صادره از سوی سرپرست سازمان آماده است:

«با توجه به تجارب ارزنده پژوهشی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت 2 سال به عضویت شورای «سمت» منصوب می‍شوید. از خداوند متعال مسئلت دارم که در پیشبرد اهداف سازمان موفق باشید.»


لازم به ذکر است که دکتر محمدجواد هراتی دانش آموخته معارف اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا با مرتبه استادی است که پیش از این ریاست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق وی سرپرستی پژوهشکده علم و دین، معاون دانشکده علوم انسانی و نماینده وزیر علوم در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا می‌توان اشاره کرد. کسب رتبه پژوهشگر برتر کشوری در سال‌های ۱۳۹۵،۱۳۹۶،۱۳۹۷و ۱۳۹۸ و همچنین کسب رتبه پژوهشگر برگزیده در جشنواره ملی معارف در سال ۱۳۹۱ از جمله افتخارات علمی وی است. 


دکتر محمدجواد هراتی هم اکنون قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی و رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم‌ انسانی کشور است. 

 


( ۴ )

نظر شما :