حضور «سمت» در «نشست تخصصی رویکرد سازمان‌ها در مواجه با بیماری‌های نوظهور»

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰ کد : ۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۵۹
کارکنان «سمت» در «نشست تخصصی رویکرد سازمان‌ها در مواجه با بیماری نوظهور» به صورت آنلاین شرکت کردند.
حضور «سمت» در «نشست تخصصی رویکرد سازمان‌ها در مواجه با بیماری‌های نوظهور»

به گزارش روابط عمومی «سمت»، به نقل از مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان‌ها همواره در طول حیات خود با مشکلات مختلفی مواجه بوده‌اند که جنس آنها همیشه از نوع مشکلات داخلی همچون نیروی انسانی، مالی و تشکیلات و ... نبوده، در برخی مواقع سازمان‌ها متأثر از رخدادهای کلیتر اجتماعی از جمله بحران ناشی از بیماری‌های همه گیر بوده اند که حیات سازمان‌ها را در معرض خطر قرار داده است. یکی از نمونه ‌های بی سابقه این نوع بحران شیوع بیماری  کووید-۱۹ بوده است که با به تعطیلی کشیدن بخش اعظم فعالیت‌های سازمانی، بحرانی جدی  را رقم زده است.
در این راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی، به منظور افزایش آگاهی مدیران و کارکنان سازمان‌ها و کاهش صدمات ناشی از این بحران در نظام اداری کشور در‌صدد بر‌آمد تا  نشست تخصصی « رویکرد سازمان‌ها در مواجهه با بیماری‌های نوظهور» را برای کلیه مدیران و کارکنان دولت برگزار نماید.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) نیز میزبان این نشست مجازی بود و دکتر سید محمد اکرمی در این جلسه برای شرکت کنندکان به صورت آنلاین توضیحاتی پیرامون موضوع جلسه و به طور خاص در مورد اقداماتی ضروری سازمان‌ها برای مقابله با ویروس‌هایی مانند کرونا ارائه کرد.

کلید واژه ها: کرونا


( ۱ )

نظر شما :