نسخه چاپی

كد كتاب : 2019/ گروه تخصصي : مديريت ,



مدیریت فروش

Sales Management

<#f:29/>

نويسنده : دکتر عبدالحمید ابراهیمی ، دکتر هرمز مهرانی

Abdolhamid Ebrahimi , PhD , Hormoz Mehrani , PhD

مترجم : <#f:16/>

<#f:281/>

طرف مشارکت داخلی : ندارد

طرف مشارکت خارجی : ندارد

چاپ : اول ، 1396

تعداد صفحه : 460 ص

978-600-02-0340-5

قيمت : 210000 ريال



مرحله تولید کتاب : جدید

شرح :

این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی به عنوان منبع اصلی برای درس «رفتار مصرف‌کنندگان» به ارزش 2 واحد تدوین شده است، و نیز می‌تواند برای دانشجویان مقطع دکتری گرایش مدیریت بازاریابی بین‌الملل برای درس «رفتار مصرف‌کننده پیشرفته» به ارزش 3 واحد به عنوان منبع کمک درسی مورد استفاده قرار گیرد. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

در این کتاب وظیفه مهم و راهبردی مدیریت فروش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. فروش، عملیات صف و درآمدزایی را انجام می‌دهد، در حالی که بقیه فعالیت‌ها ستادی و پشتیبانی هستند. سازماندهی عملیات فروش در داخل سازمان و شبکه توزیع، کنترل فرایند آن و مسئولیت‌های مدیر فروش در برابر نیروهایش از جمله مباحث این مدیریت است. با توجه به روند فزاینده جهانی شدن بازارها و بازاریابی جهانی، فصلی از این کتاب به فروش بین‌المللی اختصاص یافته است.

درباره نويسنده :

<#f:35/>

فهرست :

پیشگفتار
فصل اول: فروشندگی و نقش راهبردی آن در شرکت‌ها و رابطة فروش شخصی و ...
فصل دوم: ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق
فصل سوم: وظایف و مسئولیت‌های فروشندگان
فصل چهارم: رفتار خرید خریداران
فصل پنجم: هنر ترغیب
فصل ششم: مشتری‌یابی
فصل هفتم: برنامه‌ریزی ملاقات‌های فروش
فصل هشتم: چگونگی ملاقات اولیه با خریداران احتمالی
فصل نهم: مصاحبه‌های فروش (قسمت اول)
فصل دهم: مصاحبه‌های فروش (قسمت دوم)
فصل یازدهم: پاسخگویی به ایرادها و اعتراضات خریداران (قسمت اول)
فصل دوازدهم: پاسخگویی به ایرادها و اعتراضات خریداران (قسمت دوم)
فصل سیزدهم: فنون مذاکرات فروش
فصل چهاردهم: نهایی کردن فروش و اخذ سفارش
فصل پانزدهم: مدیریت امور مشتریان مهم و ثابت
فصل شانزدهم: برقراری روابط درازمدت با مشتریان
فصل هفدهم: سازماندهی عملیات فروش داخل سازمان و شبکة توزیع،کنترل فرایند ...
فصل هجدهم: فروش ‌بین‌المللی
منابع
نمایه موضوعی

در ابتدای هر فصل مقدمه و در پایان آن خاصه همان فصل آورده شده است.


نظرات بینندگان
این آیتم فاقد نظر می باشد

نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: