نسخه چاپی

كد كتاب : 1818/ گروه تخصصي : مديريت ,



فراگرد ادراک و ادراک اجتماعی ( مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته )

Processes of Perception and Social Perception (Advanced Organizational Behavior Management)

<#f:29/>

نويسنده : دکتر علی رضاییان

Ali Rezaeian , PhD

مترجم : <#f:16/>

<#f:281/>

طرف مشارکت داخلی : ندارد

طرف مشارکت خارجی : <#f:243/>

چاپ : اول ، 1393

تعداد صفحه : 123 ص

978-600-02-0046-6

قيمت : 35000 ريال



مرحله تولید کتاب : جدید

شرح :

كتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت رفتار سازمانی (مدیریت دولتی) در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منبع اصلی درس «مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که انسانها باید بر آن غلبه یابند ادراک نادرست و گاهی منفی از دیگران است که به نظر می‌رسد با شناخت مفاهیم مربوط حاصل می‌شود. ادراک فراگرد شناختی بسیار پیچیده‌ای است که تصویر منحصر به فردی از جهان ارائه می‌دهد و می‌تواند‌کاملاً متفاوت از واقعیت باشد. شناخت تفاوت میان دنیای ادراکی و جهان واقعی برای شناخت رفتار سازمانی حیاتی است. این کتاب خواننده را علاوه بر مراحل فراگرد ادراک با نظریه هویت اجتماعی، طرحواره‌ها برای تعامل اجتماعی، خطاهای ادراکی، پدیده کامیابی فراخود و نظریه اسناد آشنا می‌کند.

درباره نويسنده :

<#f:35/>

فهرست :

پيشگفتار
پيش‌درآمد: هزينه بالاي ادراك نادرست
فصل اول: ادراك افراد، اشياء و رخدادها
فصل دوم: ادراك اجتماعي
فصل سوم: مراحل فراگرد ادراك
فصل چهارم: مدل پردازش اطلاعات «ادراک اجتماعی» و نظریه هویت اجتماعی
فصل پنجم: طرحواره‌ها برای تعامل اجتماعی
فصل ششم: خطاهای ادراکی متداول
فصل هفتم: کامیابی فراخود
فصل هشتم: نظریه اسناد
منابع


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1395/01/31 7:45
0
0
با عرض سلام و با تمام احترامات: جواد صدیقی هستم استاد دانشگاه پوهتنون کابل پوهنحی اقتصاد امید که ما را هم از این کتاب ها خوب مستفید بسازید ممنون شما

با اهدای سلام و احترام خدمت استاد ارجمند، آقای سعادت در افغانستان نماینده فروش کتابهای ما هستند. می توانید این کتاب را از طریق ایشان که در کابل و مزار شریف کتابفروشی دارند تهیه کنید.



نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: