نسخه چاپی

كد كتاب : 1696/ گروه تخصصي : مديريت ,



نوآوری و کارآفرینی

Innovation and Entrepreneurship (Practice and Principles)

<#f:29/>

نويسنده : پروفسور پیتر دراکر

Peter F. Drucker

مترجم : دکتر علی ‌حسین کشاورزی

Ali Hossein Keshavarzi , PhD

طرف مشارکت داخلی : ندارد

طرف مشارکت خارجی : ندارد

چاپ : اول ، 1392

تعداد صفحه : 352 ص

978-964-530-897-9

قيمت : 90000 ريال



مرحله تولید کتاب : چاپ شده

شرح :

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت کارآفرینی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع قابل استفاده در دروس «مدیریت استراتژیک کارآفرینی» و «کارآفرینی سازمانی» ترجمه شده است. امید می‌رود علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

طی ده سالی که این کتاب نوشته و نسخه اول آن چاپ شد، «نوآوری» و «کارآفرینی» به موضوع متداول روز تبدیل شده‌اند و این یک دهه از نوآوریها در همه حوزه‌ها شامل امور بین‌المللی، سیاست، اقتصاد، فناوری و کسب‌وکار بوده است. می‌توان گفت که نوآورترین حوزه، خود مدیریت بوده است که با مفاهیم «برون‌سپاری» و «کوچک‌سازی» و نیز «تجزی و تحلیل ارزش اقتصادی و مهندسی مجدد» دنیای مدیریت را فراگرفته است. ولی قابل پیش‌بینی است که دهه آتی حتماً نوآوری بیشتری به ویژه از ناحیه کسب‌وکار و مدیران اجرایی کسب‌وکار نیاز خواهد داشت. به یقین، دهه آتی دهه تغییرات خواهد بود؛ تغییرات کاملاً پیش‌بینی نشده و کاملاً دگرگون‌کننده مانند تغییرات قابل توجه دهه 1984 تا 1994، و این تغییرات قطعاً در همه حوزه‌های مهم مانند سیاست و اقتصاد، فناوری و کسب‌وکار اتفاق خواهد افتاد. در چنین بازه زمانی تغییر سریع بهترین (و شاید تنها) روشی که یک کسب‌وکار می‌تواند امید به شکوفایی، اگر نگوییم ادامه حیات، داشته باشد، این است که نوآوری کند. این تنها روش برای تبدیل تغییر به فرصت است.

درباره نويسنده :

<#f:35/>

فهرست :

پیشگفتار
مقدمه مترحم
پیشگفتار کریستوفر بونز
پیشگفتار مؤلف
مفدمه: اقتصاد کارآفرینانه
بخش اول: شیوه عمل نوآوری
   فصل اول: کار آفرینی نظام‌مند
   فصل دوم: نوآوری هدفمند و هفت منبع برای فرصت نوآور
   فصل سوم: منبع: غیر مترقبه
   فصل چهارم: منبع: ناسازگاری
   فصل پنجم: منبع: نیاز فرایند
   فصل ششم: منبع: ساختارهای صنعت و بازار
   فصل هفتم: منبع: ویژگیهای جمعیت‌شناختی
   فصل هشتم: منبع: تغییرات در قوه ادراک
   فصل نهم: منبع: دانش جدید
   فصل دهم: فکر خوب
   فصل یازدهم: اصول نوآوری
بخش دوم: رویه عمل کارآفرینی
   فصل دوازدهم: مدیریت کارآفرینانه
   فصل سیزدهم: سازمان کارآفرینانه
   فصل چهاردهم: کارآفرینی در مؤسسه خدماتی
   فصل پانزدهم: کار مخاطره‌آمیز جدید
بخش سوم: راهبردهای کارآفرینانه
   فصل شانزدهم: سریع‌ترین با بیشترین
   فصل هفدهم: از جایی که حضور ندارند به آنها ضربه بزنید
   فصل هجدهم: بخشهای سودآور بوم‌شناختی
   فصل نوزدهم: تغییر ارزشها و ویژگیها
نتیجه‌گیری
منابع پیشنهادی برای مطالعه


نظرات بینندگان
این آیتم فاقد نظر می باشد

نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: