نسخه چاپی

روابط عمومی «سمت»

مدیر روابط عمومی : سیمین هاشمی

مرتبه علمی: کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی

پست الكترونيك : hashemi@samt.ac.ir

تلفن: ۴۴٢۴٦٢٦٠

نمابر: ۴۴٢۴٦٢٦٠


معرفی

روابط عمومي از دل نياز جامعه به نهادي پاسخگو و نهادی که بين مصالح فردي و منافع اجتماعي وفاق ايجاد كند سر برآورده و پا به عرصه حيات گذاشته است و لذا بايد آيينه تمام نماي سازمان باشد. روابط عمومي در سازمان «سمت» در واقع حلقه ارتباطی بين مخاطبان و مجريان آن است و وظيفه انعكاس و انتقال ديدگاه‌ها و نظرات مسئولان و مخاطبان به يكديگر را به عهده دارد، يعني اطلاع‏‌رساني و اطلاع‌‏يابي. به عبارت ديگر كار اصلي آن ساختن و بهبود روابط، اعم از درون‌‏سازماني و برون‏‌سازماني، است. شناخت افكار عمومي، نحوه شكل‌گيري آن و راه‌هاي تغيير آن از دغدغه‌هاي اصلي روابط عمومي است. يكي از اهداف ما اثر‌گذاري به دور از مبالغه بر مخاطب است. روابط عمومي نوين از يك سو به ايجاد ارتباطي صميمي ميان كاركنان سازمان با يكديگر و با مديران آن و برقراري جو سرشار از تفاهم مي‌انديشد و از ديگر سو به ايجاد ارتباط با مخاطبان و اعتمادسازي و برای تحقق این اهداف از فناوری‌های نوین بهره می‌برد.

 

وظایف

- مدیریت فنی و محتوایی وب‌سایت سازمان

- مدیریت سامانه فرایند پذیرش تا نشر کتب

- مدیریت کانال تلگرام و اینستاگرام سازمان

- انعكاس اخبار سازمان در رسانه‌ها

- برگزاری نمایشگاه کتاب و شرکت در آنها

- تدوين و اجرای طرح جامع اطلاع‌رسانی تازه‌های پژوهش و نشر سازمان

- تهیه فهرست انتشارات سازمان (کلی و موضوعی) دو نوبت در سال

- راه‌اندازی و مدیریت وبلاگ سازمان

- تهیه بروشور معرفی سازمان و به روز رسانی کارنامه آن

- مستندسازی وقایع سازمان

- بررسی و پاسخگویی مطالب ارسالی به بخش ارتباط با ما و نظردهی وب‌سایت سازمان و ایمیل‌های آن

- تهیه انواع گزارش‌ها و صورت‌جلسات

- برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و مراسم رونمایی از کتاب

- پشتیبانی کلیه همایش‌ها، نکوداشت‌ها و کارگاه‌های آموزشی

- ساخت کلیپ از فعالیت‌های سازمان و نمایش در سامانه آپارات

- انجام کلیه امور مربوط به اهدای کتاب

- طراحی انواع بنر، گواهی دوره و لوح تقدیر

- پیگیری امور رفاهی کارکنان

 

افتخارات

 • رتبه اول در حوزه سازمانهاي وابسته به وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري در اولين جشنواره تجليل از روابط‌ عموميهاي برتر دانشگاهها، مراكز پژوهشي و فناوري و سازمانهاي مرتبط ، سال  ۱۳۸۸.

 • رتبه دوم در زمينه توانمندسازي در اولين جشنواره تجليل از روابط عموميهاي برتر دانشگاهها، مراكز پژوهشي و فناوري و سازمانهاي مرتبط ، سال  ۱۳۸۸.

 • برگزيده در زمينه توانمندسازي و ارتقاي روابط عموميها در سومين جشنواره روابط عموميهاي برتر دانشگاهها، مراكز پژوهشي و فناوري و سازمانهاي مرتبط ، سال  ۱۳۸۹.

تاریخ به روز رسانی:   1396/01/19