دوفصلنامه علمی «روانشناسی فرهنگی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۴۰
دوفصلنامه علمی «روانشناسی فرهنگی» وابسته به پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شد.
دوفصلنامه علمی «روانشناسی فرهنگی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شد

به گزارش روابط‌عمومی«سمت»؛ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(Islamic World Science Citation Center‎) به اختصار ISC  یک پایگاه معتبر بین المللی اطلاع رسانی علمی است که در صدد رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی است.

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ دوفصلنامه علمی «روانشناسی فرهنگی» وابسته به پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» را نمایه کرده است.

این پایگاه علمی از جمله پایگاه‌های دارای امتیاز از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است و می‌توان عضویت هر نشریه علمی در آن به منزله تاییدی بر کیفیت بالای آن برشمرد.

نشریه علمی روانشناسی فرهنگی که از سال ۱۳۹۶ با هدف بررسی و مطالعه جنبه‌های فرهنگی موضوع‌های روان‌شناختی و رفتاری منتشر می شود و در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب درجه علمی با رتبه «ب» از دفتر کمیسیون نشریات علمی شده است.

علاقه مندان می توانند مقالات علمی خود را از طریق سامانه http://jcp.samt.ac.ir  بارگزاری کرده و وارد فرآیند داوری تخصصی نمایند. 


نظر شما :